Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw:
Sekretariat szkoły przyjmuje podania, wnioski i pisma interesantów. Korespondencję można dostarczać osobiście, listownie lub przez ePUAP.
Po zadekretowaniu przez dyrektora szkoły jest przekazywana do właściwych komórek organizacyjnych szkoły celem załatwienia.
Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem postępowania administracyjnego.
Godziny pracy:
Sekretariat szkoły: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00
Korespondencję proszę kierować na adres:
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Bielinie
Bielino 32 A,
07-207 Rząśnik
Organizacja przyjmowania skarg i wniosków:
Wszelka korespondencja mająca cechy wniosku lub skargi będzie podlegała postępowaniu wyjaśniającemu pod warunkiem spełniania wymogów wynikających z art. 63 § 2 Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
Korespondencja kierowana do Szkoły powinna zawierać co najmniej:
• wskazanie osoby (imienia i nazwiska) wnoszącej,
• adres (kod pocztowy, miejscowość, ulica, numer domu i mieszkania),
• przedmiot sprawy, której dotyczy.
Na korespondencję (także elektroniczną), która nie spełnia wymogów zawartych w art. 63 § 2 Kodeksu Postępowania Administracyjnego Szkoła nie odpowiada.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Bielinie