Sposób przyjmowania i załatwiania spraw

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw:
Sekretariat szkoły przyjmuje podania, wnioski i pisma interesantów. Korespondencję można dostarczać osobiście, listownie lub przez ePUAP.
Po zadekretowaniu przez dyrektora szkoły jest przekazywana do właściwych komórek organizacyjnych szkoły celem załatwienia.
Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem postępowania administracyjnego.

 

Godziny pracy:
Sekretariat szkoły: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00
 

Korespondencję proszę kierować na adres:
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Bielinie

Bielino 32 A, 

07-207 Rząśnik 
 
Organizacja przyjmowania skarg i wniosków:
Wszelka korespondencja mająca cechy wniosku lub skargi będzie podlegała postępowaniu wyjaśniającemu pod warunkiem spełniania wymogów wynikających z art. 63 § 2 Kodeksu Postępowania Administracyjnego.

 

Korespondencja kierowana do Szkoły powinna zawierać co najmniej:
    • wskazanie osoby (imienia i nazwiska) wnoszącej,
    • adres (kod pocztowy, miejscowość, ulica, numer domu i mieszkania),
    • przedmiot sprawy, której dotyczy.

Na korespondencję (także elektroniczną), która nie spełnia wymogów zawartych w art. 63 § 2 Kodeksu Postępowania Administracyjnego Szkoła nie odpowiada.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 marca 2024 18:33
Dokument wprowadzony do BIP przez: Ewelina Gąsiewska-Krystosik
Ilość wyświetleń: 118
08 marca 2024 19:46 (Ewelina Gąsiewska-Krystosik) - Zmiana treści zakładki.
08 marca 2024 19:45 (Ewelina Gąsiewska-Krystosik) - Zmiana treści zakładki.
08 marca 2024 19:45 (Ewelina Gąsiewska-Krystosik) - Zmiana treści zakładki.